miercuri, 4 iunie 2008

O ZI PROASTA

Autor:LIVIA BATAIOSU
N-am dormit deloc,
Nici de mancat nu am putut
Si ploua afara tare, ploua peste tot.
Eu…bine nu ma simt.

Ploaia ma apasa,
Pe suflet ca o piatra grea.
Tristetea ma sufoca,
Sporeste starea rea.

Imi vin amintiri,
Nu prea bune nici placute.
Imi vine rau sa plang,
Dar ma abtin, stau pe tacute.

Am palpitatii…
Asta-i inima.
Oare ce-o mai vrea?
Cred ca stiu dar, n-am sa spun.

Ah!...si capul ce ma doare.
Parca-s o epava.
Nu am chef de nimeni,
Nici macar de mine.

Unii ma streseaza,
Cu Salam si Guta.
As fugi de acasa.
Ufff!...ma agaseaza.

Nimeni nu intreaba,
De persoana mea.
Astazi sunt cred nevazuta,
Nimeni nu ma vrea.

Si de ce m-ar vrea?
Asta-i intrebarea cheie.
Eu nu am raspuns la ea.
Ma doare si maseaua.
Iar m-am enervat….
Hai ca am plecat..!!!

Niciun comentariu: