joi, 5 iunie 2008

IN TINE ERA….

Autor:LIVIA BATAIOSU

In tine am vazut speranta
Lumina multa si dorinta.
In lumea ta plina de vise,
Eram minunea ce venise.

In ochii tai citeam visare,
Pe care o aveam si eu.
Simteam in ei dulce chemare.
Eram scanteia lor mereu.

O inima aveai in tine,
Ce parca nu-ti mai ajungea
Cu ea sa ma iubesti pe mine
Si doar cu a mea se intregea.

In tine era sufletul pe care,
L-am cautat in ani la rand.
Ce m-a iubit cu-nflacarare,
Eram ceva nepretuit.

Eram a ta dulce iubire
Si nu puteai sa ma compari.
Aveai atata daruire,
De multe ori ma copleseai

In tine am gasit si deznadejdea
Si lacrimi triste insiruite
In multe zile iar durerea,
Ma macina pe nesimtite.

In tine era universul
Pe care atat l-am cautat
In tine am gasit sfarsitul,
Acelei lumi de neuitat.

Eram minunea ce sfarsise,
In visul din care a venit.
Si poate se va naste-n vise,
In alte vieti cu un alt chip.

Niciun comentariu: