miercuri, 4 iunie 2008

IA-MI IUBIREA

Autor:LIVIA BATAIOSU

Ia-mi iubirea ce m-apasa
Si da-i viata-n fluturi de matase.
Nu mai vreau sa simt ce simt,
Vreau sa uit ca te-am iubit.

Iubirea mea nu-ti este de folos.
E ceva aiurea, fara rost.
Ia-o si pune-o in floarea de cires,
Sa pot da uitarii dorul ne-nteles.

Arunc-o-n tufele de maracini,
Caci vreau sa uit de-al meu suspin.
Arunc-o-n cele patru zari
Si spulber-o in departari.

Ia-mi iubirea si pune-o in crivatul ce bate,
De astazi vreau sa uit de ale tale soapte
Si du-o in Oceanul Inghetat
Sa pot uita de tine, sa uit ca s-antamplat.

De azi voi da iubirea ce nu ti-a folosit,
Uitarilor trecute si florilor din camp.
Iti voi uita chipul, vocea si privirea,
Nu voi pastra in mine nici macar amintirea.


Si daca arunc iubirea peste tot in lume,
Poate voi putea cumva uita de tine.
Nu vreau sa simt ce simt atat de adanc in mine.
Imi voi uita iubirea, te voi uita pe tine.

Niciun comentariu: