miercuri, 4 iunie 2008

IN OCHII TAI

Autor:LIVIA BATAIOSU

In ochii tai a inflorit speranta
Ce m-a cuprins in al ei labirint.
Crampeie de lumina am sorbit insetata,
Atrasa fiind in vartejul ei nestiut.

In ochii tai am gasit adevarul.
Adevar ce sufletul cu poame dulci mi-a hranit.
In el am gasit realul cautat.
Realul unui suflet simplu, adevarat.

In ochii tai am gasit lumina.
Lumina blanda a zilelor de mai.
De raze m-am lasat inconjurata.
Cu mangaierea lor ma cuprindeai.

Sclipiri jucause iti invaluiau ochii
Ce ma-ndemnau, usor sa m-apropii.
Sclipiri pline de viata si dorinta,
Tradau frumusetea din a ta fiinta.

In ochii tai s-a nascut iubirea
Odata cu dragostea mea nesfarsita.
In ochii tai mi-am gasit fericirea.
Fericire de mine mult cautata.

In ochii tai am gasit si sfarsitul.
Stivita de acelasi pretios adevar.
Adevar ce mi-a rapit in cele din urma totul.
Acum inot in negura inlacrimata a ochilor ta

Niciun comentariu: