joi, 5 iunie 2008

NU MAI STIU

Autor:LIVIA BATAIOSU
Ce e rau si ce e bine
Nu mai stiu nici eu.
Sunt atat de incurcata,
In al vietii hau.

Fac ceva ce cred ca-i bine
Dar, imi iese tot pe dos.
Fac un rau si iese-n fine,
Binele marinimos.

Sunt atat de zapacita,
Ca mai bine m-as culca.
Toate imi ies rasucite.
Parca…m-as lasa.

Nu mai stiu cum sa incerc,
Gandesc stramb si iese drept.
Gandesc drept si iar le-ncurc.
Itele cred ca s-au rupt.

Vorbesc tare cand gandesc.
Nu mai stiu cum sa opresc,
Vorba rece ce-o arunc,
Peste toti. Mai bine fug.

Doare a mea sinceritate,
Cand minciuna le-o combate.
Nu mai stiu din ce motive,
Si-au pus toti gura pe mine.

Verde-n fata de le spui,
Cica mintea ti-e hai-hui.
Daca tac, zic ca ascund,
Ce gandesc si nu le spun.

Nu mai stiu nici eu cum vine.
Sa vorbesc, sa fac vreun bine?
Ori sa tac si sa fac rau?
Asta nu e stilul meu.

Niciun comentariu: