vineri, 6 iunie 2008

MOR INCET

Autor:LIVIA BATAIOSU

Mor putin cate putin,
In fiecare zi incet ma sting.
Nu simt nici soare si nici chin
Si nici nu vreau sa simt nimic.

Nu-mi pasa daca-i zi sau noapte,
Daca traiesc sau daca mor.
Vreau sa dispar usor in soapte,
Sa dau odihna ochilor.

Nu pot sa rad si nici sa plang,
De fapt imi place sa ma sting
In ploaia care-mi bate-n geam
Care, ma cheama in neant.

Mor incet in fiecare noapte
Cand stelele ma cheama-n zbor
Dar, condamnata sunt la zilele banale
Sa le traiesc si sa-mi doresc sa mor.

Nu vreau sa lupt si nici sa cred
Ca maine totul va fi bine,
Eu am pierdut al fericirii rand
Si maine nu exista pentru mine.

Nu simt nimic si nici nu vreau
Caci mor incet, usor ma sting.
Nu simt nici bine si nici rau,
Nu pot zambi si nici sa plang.
Doar ma sting…

$

Niciun comentariu: