joi, 5 iunie 2008

O LACRIMA

AutorLLIVIA BATAIOSU

O lacrima lina si sincera am dat,
Pentru iubirea noastra ce ne-a condamnat,
La fericire multa plina de nadejde,
Ca va rezista in timpul care trece.

O lacrima dulce din ochi mi-a picat,
Pentru tine suflet ce m-ai fermecat.
Va ajunge-n graba in inima ta,
Ce-mi va da doar mie comorile din ea.

O lacrima pura care mi se scurge,
Pentru timpul care parca nu ajunge,
Ce s-a scurs jumate pentru amandoi.
Peste cate veacuri vom fi iara doi?

O lacrima amara plina de tristete,
Sta in colt de ochi gata ca sa plece.
Ca sa franga dorul ce sta sa-mancerce,
Cand nu esti aici ca sa-mi dai tandrete.

Si lacrimi mai multe doar de fericire,
Cand iti vad privirea si esti langa mine,
Ochii mei vor rade si vor cauta,
O lacrima dulce in privirea ta.

Niciun comentariu: