miercuri, 4 iunie 2008

IMI BATE INIMA

Autor:LIVIA BATAIOSU

Imi bate inima cand ma-nfioara vantul
Si-i simt blandetea strecurandu-se alene
Printre gene, pe obrazu-mi mangaindu-l,
Cu a sa racoare sarutandu-ma devreme.

Cand ciresul inflorit floarea-si scutura in paru-mi,
Printre flori alerg zburdand
Si-mi bate inima in pieptu-mi
Cand le sarut cu drag, razand.

Imi bate tare cand ma joc cu umbra
Ce ma-nsoteste peste tot,
O cert ca umbla ca nebuna,
S-o fac sa inteleaga, eu nu pot.

Imi bate inima cand primavara,
Ma cuprinde-n bratele-i pline cu flori
Si-n noapte mi se-nchide geana
Ocrotita-n taina de ai diminetii zori.

Si-mi bate tare cu putere cand
Ma simt iubita si pot darui,
Cand fericirea ma patrunde in adanc,
Ma bucur mult ca pot imparti.

Ca pot imparte din a inimii bataie
Altor inimi care stiu sa bata tare.
Chiar si atunci cand bucuria moare
Voi darui din inima…doar soare.

$

Niciun comentariu: