miercuri, 4 iunie 2008

O PRIMAVARA PENTRU NOI

 

autor: LIVIA BATAIOSU

Cu obrazul rumen si mana tremuranda,
Cu pasi sovaitori si inima batand,
Ma-ndrept spre tine raza blanda,
Te-ating…si nu e vis…zambind.

Privirea ti-o cuprind in ochi-mi arzatori,
Fruntea mi-o aplec si ma trec sudori,
Flacara nestinsa mi-e sufletul din mine,
Te am in fata mea…minune.

Un zambet rasarit deschis-au zorii
Si-o lume ai lasat sa ma cuprinda,
In bratul tau trezita simt…fiorii,
Sunt ca o frunza-n vant…plapanda.

In pieptul mult prea mic inima-mi zvacneste,
Cuprinde-o-n pieptul tau cum m-ai cuprins pe mine
Intr-un sarut etern, sarut ce ma trezeste
S-alerg in visul daruit cu dragoste de tine.

Ma pierd sub greul simtamant,
Ma ratacesc in lumea iubirilor eterne,
Te tin de mana si alerg razand,
Sunt fericita…Tu, te-ai nascut doar pentru mine.

Esti langa mine si m-alint,
Sunt iar copil. Sa rad…sa plang?
Ramuri de cires cu drag ma strang
Cu brat inmiresmat…le simt.

Si mi se taie rasuflarea
Sub rasuflarea-ti proaspata de primavara,
Sunt langa tine, sunt ca boarea
Ce-n adieri molcome se strecoara.

Am sa raman asa, vesnic pentru tine,
O flore de cires pe crengi inmugurite,
Cuprinsa-n bratul tau, simturi minunate,
Voi inflori si voi renaste in miresme.


$

Niciun comentariu: