miercuri, 4 iunie 2008

OMUL DE LANGA MINE

Autor:LIVIA BATAIOSU
Cand totu-mi pare fara sens,
Cand viata ma ingenuncheaza,
Cand drumu-n fata mi-e inchis,
El este aici ma-ncurajeaza.

Cand ochii neguri imi cuprind,
El raza pentru mine este.
E-n fata mea, il vad zambind.
Si alunga de pe chip a mea tristete.

Cand lacrimi grele de durere,
Ma ravasesc, ma coplesesc,
El imi aduce mangaiere,
La pieptul lui ma linistesc.

Cand de suspine-mi crapa pieptul
Si inima sa stea ar vrea,
El ma cuprinde-i simt sarutul,
E-atat de adanc in viata mea.

Cand sufletul ar vrea sa fuga,
Din al meu trup prea chinuit,
Cu-a lui blandete imi alunga,
Tot raul ce m-a bantuit.

Iubirea lui ma copleseste, ma-nfioara.
E cel pe care l-am dorit mereu.
N-as vrea sa-i fiu doar o povara,
Il voi iubi la fel de mult si eu.

Si de-i departe-l simt aproape.
Durerea si iubirea ne-a unit.
Ne sprijinim, suntem aproape,
Suntem un suflet….FERICIT.

Niciun comentariu: