vineri, 6 iunie 2008

NIMIC NU MAI E..

Autor:LIVIA BATAIOSU

Intr-o gaura neagra ma adancesc,
Florile plang, stele se sting.
Nori nu mai sunt ca sa plutesc,
Ploaia n-o simt, nu pot s-o ating.

Am pierdut vise si multe sperante,
Imi caut raza, e stinsa si ea.
Traiesc clipe de mult trecute,
Pierduta imi caut dragostea mea.

Ochii lumina nu vor s-o vada,
Gura sa rada nici ea nu mai vrea.
As vrea sa m-ascund intr-o gaura neagra,
Sa-mi plang acolo durerea mea.

Suflet nu am, mi l-am pierdut,
Tot ce-am avut s-a naruit.
Intunecata-i inima mea,
Sa bata nici ea acum nu mai vrea.

Gura-mi crispata a amutit,
Ochii in lacrimi mi i-am pierdut.
Auz nu mai am, am impietrit,
Vreau sa dispar, sa uit c-am trait.

Si apoi sa ma nasc intr-o lume de vise,
Langa inima ta de iubire cuprinsa.
As naste din nou in privirea aprinsa,
Unde sufletul meu caldura gasise.


$

Niciun comentariu: