joi, 5 iunie 2008

INGERUL FERICIRII

Autor: LIVIA BATAIOSU

Inger bun cand treci pe pamant,
Sa-mparti fericire cu al tau sarut,
Lasa sa-ti cada macar un fulg,
O farama din tine in al meu gand.

Arunca-ti privirea asupra mea.
Nu trece iar fara a vedea.
Lasa-ti lumina sa ma-nconjoare,
Atinge -ma in zbor cu aripile tale.

Lasa-ti privirea sa ma patrunda,
Opreste-ti zborul, stai o secunda.
Intinde-ti bratul sa ma cuprinzi,
Cu a ta stralucire sa ma luminezi.

Din aura ta imi poti da si mie,
Cat de putin, o mica scanteie.
Din mana ta ai putea scapa,
Un bob cat de mic si-n inima mea.

Din gura ta ai putea scapa,
Un singur cuvant ce-mi va mangaia
A mea ureche ce asteapta demult,
Un semn de la tine aici pe pamant.

Si de ti se pare ca-s prea ne-nsemnat,
Arunca macar o mana de praf.
In el voi gasi putina iubire,
Sau poate o urma de fericire.

Niciun comentariu: