miercuri, 4 iunie 2008

IN MII DE FELURI

Autor:LIVIA BATAIOSU

In mii de feluri ti-am vazut lumina
Dar, azi o vad atat de pala
Si-n tot atatea ti-am simtit caldura
Dar, azi e ca piatra in raceala.

Te simt departe peste mii de ani,
Te zbati in propriul intuneric,
In mii de feluri mi te-arati
De am pierdut sirul numeric.

Si te-am dorit in tot atatea mii
De zile, ore si minute nesfarsite,
De ce nu poti din nou sa fii
Doar pentru mine-n mii de feluri diferite?

Adanc te simt si parca mii de ani
Am trait doar pentru tine, suflet,
Ce mi-ai zdrobit fiinta-n aschii mii,
Mii de tepuse cu dulceata otravite.

Si inca te astept in mii de anotimpuri,
Toate primaveri cu adieri inmiresmate,
Si-n puritatea ploilor cu picuri
Ce fata cu blandete or sa-mi scalde.

In mii de feluri vei simti iubirea,
Caci luna te va ocroti…intr-una,
Iar miile de stele cu una intre ele
Te va iubi etern, in mii de feluri…totdeauna.

Niciun comentariu: