vineri, 6 iunie 2008

NISIPURI MISCATOARE

Autor:LIVIA BATAIOSU

Nisipuri miscatoare strabat strigand…iubire!
Curg lacrimi innodate pana sub barbie,
Genunchi-mi cad, soptesc…durere…
Lunec in adanc, lunec in tacere.

Ochii ii ridic spre cer, in nouri
Ma vad dansand, cantand alaturi tie,
Sarutul cald il simt, imi da fiori,
Tresar, te strig, te caut…fantezie…

Nisipuri miscatoare, furnicaturi pe trupu-mi
Ce-i strans in dansul firelor de praf,
Picuri cristalini susura pe chipu-mi
Si lasa urme adanci pe palidu-mi obraz.

Doar ochi-mi stralucesc privind la tine
Naluca aripata a norilor faptura,
In zi, in noapte-ti caut blanda ta privire,
Nisipuri miscatoare te-ndruma catre mine.

M-agat de radacini, fac scara pan’ la cer
Dar tu ramai deasupra, minune neatinsa,
Dispari in ceata norilor…eu pier
In dansul firelor de praf ma las cuprinsa.

Niciun comentariu: