miercuri, 4 iunie 2008

IMI ESTI DRAG

Autor:LIVIA BATAIOSU

Iubirea pentru tine-i nesecata.
Izvor de fericire si speranta.
Imi esti drag cand dorul se inalta,
Si fuge voios spre tine-n dimineata.

Seara inainte de culcare,
Imi este drag de *Noapte buna*,
Sa-ti dau si-o dulce sarutare.
Sa-ti fie noaptea cat mai lina.

Imi esti drag cand ma alinti,
Cand imi vorbesti si imi zambesti.
Atunci cand eu te scot din minti,
Imi este drag ca te agiti.

Imi esti drag ca iti sunt draga,
Ca totu-i numai pentru noi
Si de-or dori sa ne desparta,
Imi este drag ca vom fi doi.

Iubirea noastra-i scrisa-n stele,
In vieti multe va trai.
Or duce-o stelele cu ele,
Oriunde ea ne va gasi.

Imi esti drag ca esti al meu
Si vei fi pe mai departe.
Voi fi acolo-n drumul tau,
Nimic nu ne poate desparte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si mie imi este draga aceasta poezie! :)