joi, 5 iunie 2008

O LACRIMA…DOUA…TREI…

Autor:LIVIA BATAIOSU

O lacrima…doua…trei…
Nesecat izvor…durere,
Tristetea ce-i in ochii mei
Cere…lacrimilor rascumparare.

O zi amara…doua…trei,
Cuprinse-n ceata, neguri nesfarsite,
Povara umerilor mei
Asteapta…lumina si dreptate.

Suspin intretaiat
De alte doua…trei…suspine,
Cantaru-i mult prea incarcat,
Sa-mi fie mila oare de mine sau de tine?
Eu am platit prin lacrimi,
Tu insa judecat
Vei fi de greutatea multelor suspine
Si zilelor amare ce m-au induplecat.

O vorba grea…doua …mult prea multe
Ce-apasa sufletu-mi prea incercat,
Te-ai condamnat la chinuri nesfarsite
Dar, eu voi plange chiar si-atunci
Cand te vei zbate in pacat.

C-o lacrima durerea iti voi sterge,
Cu alta iti voi spune:Te-am iertat!
Iar celelalte ma vor duce
Cat mai departe de cel ce le-a iscat.

Niciun comentariu: