vineri, 6 iunie 2008

MINUNE SFANTA

Autor:LIVIA BATAIOSU
Minune sfanta aparuta-n zori,
Imbracata-n frunze aramii de toamna,
Daruindu-mi fericire, sanzaiene-flori,
Implinindu-mi viata, comoara minunata.

Suflet pur, aripa de inger
Ce ma-nconjori cu dragoste divina,
Ca pe o sfanta ma inalti la cer,
In raza soarelui m-asezi-lumina.

Adevar ti-e calea unde pasu-ti calca
Presarata cu stelute argintii,
Luceafar aparut pe bolta-ntunecata
Cand viata ma purta pe drumuri pamantii.

Brat ocrotitor, gingasia lunii,
In brate ma cuprinzi, paradis etern,
Soapte imi trimiti in frematarea marii,
Zambet in tristete pe buze imi asterni.

As daltui cuvinte-n piatra
S-arat iubirea ce ti-o port,
Ramai a mea icoana sfanta
Purtata-n suflet peste tot.

Etern te voi iubi, minune,
In slavi ceresti te voi purta,
Caci Tu esti viata, suflet pentru mine,
Nicicand, nicicum nu te voi uita.

Niciun comentariu: