joi, 29 mai 2008

TATA TE GASESC

Autor: LIVIA BATAIOSU

Atat de bland mi-apari mereu
Si-n lacrimi fata ti-o privesc,
Imi este dor si imi doresc
Sa-ti simt dragostea din nou.

Tata te gasesc in inima curata,
In suflet de copil cum m-ai lasat,
As vrea sa te cuprind cu drag,
Sa pot stiga, rosti iar*TATA*

Putin din mangaierea ta
Ce-o simt in vise ma-ntareste,
Sarutul tau pe fruntea mea,
Eu nu-l mai am si imi lipseste.

Tata te gasesc in toamna
In frunzele ce-mi cad pe crestet
Caci te-ai nascut in zi de toamna
Pe aripi aramii de verde vested.

Tata te gasesc in razele de soare,
In octombrie si-n Sfantul lunii
Esti pentru mine pretutindeni,
Ma ocrotesti cu raza lunii.

As vrea sa fiu din nou in poala ta
Ca o printesa sa m-alint,
Printesa-am fost in viata ta,
Iar tu, al meu parinte sfant.

Niciun comentariu: