vineri, 30 mai 2008

STELUTA MEA

Autor: LIVIA BATAIOSU

In ghearele mortii ma adanceam,
Cand trupul bolnav nu-l mai simteam.
Priveam in noapte inspre cer rugand,
Sa se sfarseasca totul cat mai curand.

N-aveam de unde sti ca tu m-auzi
Steluta mea, ca tu ma vezi.
Ai licarit atunci doar pentru mine
Si-n suflet mi-ai intrat cu a ta lucire.

Nu stiu de ce si nu stiu cum ai reusit.
A doua zi inca o noapte mi-am dorit,
Sa-ti vad clipirea ta strengara.
Cea care m-a adus la viata iara.

Nopti lungi mi-am petrecut cu tine.
Ma ascultai printre suspine.
Mi-ai dat din stralucirea ta,
Din nou sa pot eu lumina.

Sunt ani de atunci dar ne gasesti
Vorbind, razand in serile senine.
Cand nu-i pe cer, doar ma gandesc.
Si stiu c-aude totul de la mine.

Secrete , lacrimi si dorinti,
Le aude toate nu le spune.
Ea imi trimite lucruri bune.
Steluta mea cu ochi fierbinti.

Niciun comentariu: