vineri, 30 mai 2008

SPRE TARMAUL VESNICIEI

Autor : LIVIA BATAIOSU

Spre tarmul vesniciei ma indrept,
Incet ma-ndrept spre inapoi,
Spre lumea din care-am venit
Cu soare mult si multe flori.

Acolo sper sa mi se dea speranta
Ce-n asta lume am pierdut,
Iar mana mea iara sa tina
Mai multe maini ce le-am iubit.

Spre tarmul necunoasterii ma-ndrept,
Merg inainte dar cumva ‘napoi,
Caci vreau sa-ajung la un sfarsit
Ce va incepe-n inceputuri noi.

Spre tarmul nesfarsitului ma-ndrept,
Spre toate care le-am pierdut
Si caut spre ‘napoi necontenit
Cumva spre inainte sa ajung.

Din intuneric vreau s-ating lumina
Ce-n fata mi se-aseaza din trecut
Spre tarmul vesniciei doar cu mila
De dinaintea raului ma-ndrept.

Merg inainte dar spre inapoi,
Cu pasul iute alergand incet,
Spre tarmul regasirii de apoi,
Spre lumea unde-am inceput.




?$

Niciun comentariu: