sâmbătă, 31 mai 2008

SI AM ZAMBIT....

Autor: LIVIA BATAIOSU

O frunza ce se leagana in vant,
In treacat fata mi-a atins.
Am prins-o-n mana s-o privesc
Si din cadere s-o opresc.
Privind-o….am zambit…

In treacat un copil intinse mana,
Spre mana mea sa mi-o cuprinda.
In ochii lui era copilaria,
Copilaria mea uitata, nestiuta.
Si am zambit…

Priveam o pasare ce-si hranea puii
Si gandul imi zbura departe,
Departe in trecut la anii,
Cand eram pui la tata-n brate.
Si am zambit….

Un om de zapada de departe ma saluta,
Aproape nu-i raspund…eram trista.
Ridica matura spre mine…
Si il salut cu zambetul pe buze.
Zambeam…

In ploaie alergam descult, voioasa
Cu fata catre norii plumburii.
Vantul si picurii-i simteam pe fata,
Saruturi reci in calde mangaieri
Si zambeam…

Acum cand scriu…o amintire
Isi face loc, vrea sa revie
Intr-un zambet pe ale mele buze.
O amintire despre tine…
Zambesc…

Niciun comentariu: