vineri, 30 mai 2008

SIMT…VISUL

Autor: LIVIA BATAIOSU

Simt o blanda adiere,
Ghiocei firavi in vant,
Muguri, iarba cruda, verde
Ma indeamna sa ascult.

Sa ascult cum iara vantul
Se strecoara prin salcami,
Sa aud cantand pamantul
Bucurandu-se de flori.

Infloreste iar ciresul,
Sa ma-ncante cu-a lui floare
Care-i plina de miresme
Ce ma-ndeamna la visare.

Si visez, visez intr-una
La o zi in care eu
Voi intinde tandru mana
Catre tine dragul meu.

Imi intinzi sfios o floare
Cu o mana tremuranda,
Lasi pe ea o sarutare,
Esti sfios si ma incanta.

Rumen iti este obrazul
Si in ochi ai fericire,
Eu rosesc…cand ghiocelul
Mi-l oferi cu bucurie.

Si ti-e sufletul curat
Ca o zi de primavara,
Iti simt mana pe obraz
Care sterge-o lacramioara.

Simt o blanda mangaiere
Ce ma face sa tresar,
Vantu-mi trece printre gene,
Eu suspin si…visez iar.


$

Niciun comentariu: