vineri, 30 mai 2008

COBOARA-N ZORI

Autor : LIVIA BATAIOSU

Coboara-n zori pe-o raza de lumina
Naluca a visurilor mele,
Intinde-mi mana si-mi alina
Povara crunta a dorurilor grele.

Ia chipul unui bob de roua
Sa-ti simt racoarea, sa te sorb,
Ori picure de apa cand afara ploua
In palma-mi dornica sa te cuprind.

Din soare sa-mi apari pe-a zorilor lumina
Fantasma ce in vis imi daruiesti iubire.
Coboara-ncetisor, paseste in surdina,
Trezeste-ma la viata.Te naste azi din flori.

Intruchipare a noptii, din mreje te desprinde
Ca-n tine e iubirea minunea ce-o astept,
Da viata visului, dorinta mea o simte,
Ce-n zile, nopti spre tine o indrept.

Coboara-n zori comoara minunata,
Caci o minune te-a trimis in visul meu,
Vreau sa-ti miros mireasma, nestemata
Ce ma-nconjori in zori, in dimineti mereu.
$

Niciun comentariu: