vineri, 30 mai 2008

SPUNE-MI CUM…?

Autor : LIVIA BATAIOSU

Spune-mi cum as putea sa uit,
Ca esti sufletul ce l-am iubit,
Cum as putea cand inima te vrea
Sa fii mereu doar pentru ea.
As putea?

Cum as putea tarziu in noapte,
Sa-mi pun geana peste geana,
Fara sa-ti trimit in soapte,
Un sarut de noapte buna?
Cum?

Spune-mi cum poti fi atat de rece?
Cum poti trai cand stii prea bine,
Ca nici macar o zi nu trece,
Fara sa-ti spun ce-nsemni tu pentru mine.
Spune-mi…

Spune-mi cum din suflet sa te scot
Cand al meu suflet esti de fapt,
Cum sa ma bucur, sa zambesc,
Cum fara tine sa traiesc?
Cum?

Cum as putea sa-ti deschid ochii,
Sa vezi ca sufar, sa m-apropii.
Ori spune-mi cum indiferenta
Sa ma cuprinda, sa nu-ti simt absenta?
Nu pot…

Spune-mi cum sa reusesc,
Sa-mi vad de viata, sa traiesc,
Fara sa-ti spun cat te iubesc
Si cat de mult eu te doresc.
Spune-mi…

Niciun comentariu: