vineri, 30 mai 2008

SPRE LUMEA MEA

Autor : LIVIA BATAIOSU

Ma pierd in ritmul melodiei
Si-n vers imi gasesc alinarea,
Calatoresc cu ochii mintii
In lumea unde mi-am lasat visarea.

Pasesc spre ea si pasul imi ingheata.
Totul e pustiu, acoperit de ceata,
Doar in cristalele de gheata
Tristetea mea reflecta blanda-ti fata.

Singuratatea rade…Ce fiinta cruda!
Rasul ei patrunde ca otrava-n mine,
Acum e stapana-n lumea mea plapanda.
Sta si se hraneste cu vise si suspine.

Pasul meu se pierde in lumea de gheata
Unde sanzaiene infloreau odata.
N-a ramas nimic nici din poienita,
Tot ce mai zaresc e norul prins in ceata.


Ma transform incet intr-un fulg de nea,
Intr-o stea pufoasa, rece catifea.
Frigul n-am sa-l simt, nici singuratatea,
Voi fi doar un fulg, intr-o lume moarta.


$

Niciun comentariu: