sâmbătă, 31 mai 2008

DE DORU-TI..

Autor: LIVIA BATAIOSU

De doru-ti plange chiar si luna
Ce simte a mea durere fara margini,
Trista imi intinde mana
Si imi sopteste printre lacrimi
Ca zorii vor veni si maine
Si dorul mi-l vor alina.
Vor plange zorii pentru mine
Si-atunci de dor eu voi scapa?

Maine chiar de-ar rade zorii
De-al tau dor vor plange norii,
Vantul va vui a jale
Printre lacrimile mele.
Zorii imi vor spune iara
Sa nu plang…ca mai pe seara
De-al tau dor va plange amurgul.
Cum sa cred cand trist mi-e gandul?

Imi ridic ochii la stele
Lacrimate sunt si ele,
Plin de lacrimi e si cerul
Incercand sa-mi stinga dorul,
El ma-mbraca-n bob de roua
Stralucind sub luna noua,
Insa dorul se-nteteste,
Sufletul mi-l inrobeste
Intr-un dor nebun ce cheama
Al tau zambet fara seaman.

Niciun comentariu: