vineri, 30 mai 2008

SUNT EU

Autor : LIVIA BATAIOSU

Sunt prea vie pentru multi,
Ii obosesc cu energie.
Sunt curioasa, enervez,
Cu intrebari ii tachinez.

Nu am astampar, eu traiesc
Cu pasiune orice clipa.
Iubesc intens, sufar intens,
Imi place mult sa si visez.

Gandesc prea mult si prea adanc,
Asta nu prea le e pe plac.
Spun verde-n fata ce gandesc,
Imi pare rau daca ranesc.

Nu am prieteni foarte multi,
Traiesc in singuratate.
De toti si toate m-am retras,
De lume si de rautate.

Sunt greu de suportat,
Dar si mai greu de inteles.
Nu iert minciuna, mai ales
Nu ii support pe nesimtiti.

Si am noroc de parca-i caut,
Pe ipocriti sa-i intalnesc.
Am intalnit si multi nemernici.
De bunatatea mea s-au folosit.

Sunt cam naiva, nu si proasta.
Ma frig de obicei si cu iaurt.
Incredere nu am in nimeni,
Speranta am pierdut-o cam de mult.

Ma atasez greu sufleteste dar,
Cand se intampla asa ramane.
Pe nimeni n-am urat in viata,
Decat viata ce-mi revine.

Niciun comentariu: