vineri, 30 mai 2008

SUFLETUL PERECHE AL TRISTETII

Autor: LIVIA BATAIOSU

Sunt sufletul pereche al tristetii.
Ma-bratiseaza tandru in pragul diminetii.
Imi saruta ochii si buzele fierbinti
Si m-alinta-n vorbe triste si tristeti.

Imi cuprinde mana si imi intra-n suflet,
Imi fura privirea de lacrimi umezita,
Ma-nconjoara toata pana ma inec.
Sunt a ei pereche. Nu ma-mpotrivesc.

Umbre ratacite peste ochi imi pune
Si coroana mandra numai din suspine,
Voaluri negre-mi sunt nelipsit vesmant.
Tristetea-i in mine, cu ea m-am nascut.

Ma iubeste sincer, mi-a patruns in trup.
Eram jumatate si m-a intregit.
N-as putea trai daca ar pleca.
Ea traieste-n mine, eu triesc prin ea.

Ea imi e perechea ce mi-a fost sortita,
Nu m-a parasit nici macar o clipa.
M-a iubit profund si s-a contopit
In adancul meu si a inflorit.

$

Niciun comentariu: