sâmbătă, 31 mai 2008

DOAR TU POTI

AutorL LIVIA BATAIOSU

Doar tu poti inimii vorbi tacand,
Mireasma, dulce adiere-floare
Ce-n fiori reci te simt trecand
Pe trupu-mi cu suava sarutare.

Te strecori lin, te simt in porii pielii
Umbra nevazuta, chip divin
Ce-n vise tu ma porti cand norii
Navalesc pe cerul meu senin.

Fruntea mi-o saruti si ochii,
Tristeti alungi cu mangaieri prelungi,
Te simt in aer, apa si in paru-mi cum te joci
Cu maini linistitoare, ramuri de copaci.

Catifelate flori-atingeri,
Sublime, tainice simtiri
Cand fulgi de nea pe chipu-mi se coboara
Cuprinsa sunt,imbratisare ce-nfioara.

Doar tu poti sti, poti intelege
Adancul cel ascuns, izvor de frumusete
Ce zace-n intuneric rece,
Tu ai patruns enigma cu a ta blandete.

Doar tu fiinta, a cerului lumina
Mi-ai aratat prin ochii tai candoare,
Mi-ai pus in palma sarut-viata senina,
Strecurandu-te in suflet ca o boare.

O boare inmiresmata, rasuflare calda, sacadata
Ce mi-a inrobit vointa, suflet,minunata apasare,
Doar tu poti taina s-o dezlegi, toamna adorata
Ce-mi luneci in simtiri, lumina, adiere-boare.

Niciun comentariu: