sâmbătă, 31 mai 2008

SCRISOARE CATRE TINE

Autor : LIVIA BATAIOSU

Cu praf de stele scriu aceste randuri,
Le-asez pe cer printre luceferi
Sa le citesti cand singur esti in seri,
Sa-mi simti iubirea si sa speri.

Din raza soarelui am luat cerneala,
Iubirea sa mi-o scriu pe curcubeu,
Cand doru-i greu arata-i inimii sa vada,
Eterna-mi dragoste ce-ti port si eu.

Cu seva florilor am scris pe camp
Gingas sarut, petala-nmiresmata,
Saruta floarea, al meu trup
Te va cuprinde ,iubire pura, minunata.

Din fulger am facut penel
Sa-ti scriu pe nori ce ma strabate,
Priveste cerul dragul meu
Si-ai sa-ntelegi ce dor ma arde.

Din luna am rupt un coltisor
Sa-ti scriu in vise cat imi esti de drag,
Sa luneci in al noptii somn usor,
Suav sarut vegheaza al tau obraz.

Cu lacrimi eu mi-am scris dorinta
Pe roua florilor trezite-n zori,
Cand mana ti-o vei trece printre ele
Ma vei simti in reci fiori.

Inconjurat de vant daca vei fi,
Asculta-i soapta ce ti-o spune,
Iubirea mea o poti citi
Caci, eu am scris-o-n adiere pentru tine.

Cu firul ierbii am zgariat pamantul,
In urma ce-a ramas mi-am pus cuvantul,
Cand treci citeste-l si-ai sa stii
C-astept iubirea mea sa-mi vii.



$

Niciun comentariu: