joi, 29 mai 2008

TEIUL

Autor: LIVIA BATAIOSU

Luna-i sus, sub ea e teiul…….

Sub tei noi imbratisati .
Era al nostru universul,
Eram atat de-ndragostiti.

Cu juraminte-ntre saruturi,
Iubirea tu mi-o declarai.
Luna, teiul erau martori.
*- Iubirea-i vesnica*, spuneai.

Promisiuni curgeau in valuri,
Sub teiul ce ne ascundea.
Luna stralucea in ochii,
Celui ce ma-mbratisa.

Stele se jucau in paru-mi,
Mangaiat de vant si arome.
Ma simteam stapana lumii,
Iar tu, craiul lumii mele.

Flori de tei sub clar de luna…

Tu ai rupt atunci o floare
Mangaiai cu a ei petala,
Ale mele buze care,
Te asteptau cu nerabdare.

Mana-mi cuprindea mijlocul,
Ma trageai inspre abis.
Se-nvartea cu mine totul,
Eram parte dintr-un vis.

Gura ta flamanda peste,
Ochisori ma saruta.
Inima-mi dansa in ritmuri,
Nestiute atunci de ea.

Flori de tei si juraminte,
Astazi cred ca le-ai uitat.
Eu le am adanc in minte.
Teiul, luna…le-au pastrat.

Niciun comentariu: