sâmbătă, 31 mai 2008

DINCOLO DE VIS

Autor: LIVIA BATAIOSU

Din tipete si-un scancet
Am prins viata
Si tot atunci s-a nascut un imperiu
Care s-a daramat la prima pala de vant.

Din resturi, aschii si cioburi
Am construit viitorul
Care la prima ploaie
Din nou a cazut.

Din speranta ramasa am construit
Cu incapatanare acelasi imperiu
Care la prima scanteie
A ars din temelii…doar cenusa.

Cenusa am strans-o,
Am udat-o cu lacrimi
Si-am modelat o lume
Mai stralucitoare si mai puternica
Care a disparut la primul val de apa.

Doar visele au ramas…
Dintr-un pumn de vise am construit
O viata care sa reziste la vitregii
Si-n care sa pot trai.

A trecut prin foc si apa.
Inca este in picioare.
Cutremure si intunericul au zdruncinat-o
Dar exista pentru ca visul este viu.
Dincolo de vis nu mai este nimic de construit.

Niciun comentariu: