vineri, 30 mai 2008

De ce-ai plecat ?

Autor:LIVIA BATAIOSU


Te tot privesc si nu-nteleg.
De ce-ai plecat? Undea-i plecat?
Pe loc inalt ca pe un rege,
In inima te-am asezat.
Cu vorbe grele tu ma judeci,
Ma acuzi si ma jignesti.
As vrea sa pot a te-ntelege.
Cu ce-am gresit? Ce ti-am facut?

Ar trebui sa-mi fii alaturi,
Sa meriti locul ce ti-am dat.
In suflet eu te-am asezat.
De ce-ai plecat? Undea-i plecat?

Te uiti la mine si la noi,
Suntem straini toti pentru tine.
Din tot ce-a fost chiar nu mai e,
Ceva acolo-n suflet pentru mine?

Si tot incerc sa inteleg,
De ce-ai plecat? Si pentru cine?
Cine esti tu? Ce te-a schimbat?
De ce nu poti vorbi cu mine?

Privirea ta e goala , seaca.
Privesti in gol inspre zenit,
Nemultumirea se citeste
Pe al tau chip inmarmurit.

Si nu-ti dai seama ca ma doare,
Ca vreau sa fug sa scap de tot.
Singuratatea-mi e scaparea,
In lumea viselor ma-ntorc.

Acolo sunt cine as vrea,
Sunt EU ! Nu-s cea pe care-o vrei.
Tu sa ma schimbi in ce nu sunt,
Iti tot doresti si tot mi-o ceri
i
. Eu sunt ce sunt, nu ce vrei tu.
Am suflet, inima, gandesc.
De m-as schimba n-as mai fie eu,
Voi fi ce sunt, nu ce-ti doresti!

Niciun comentariu: