sâmbătă, 31 mai 2008

DOAR TIMPUL

Autor: LIVIA BATAIOSU

Doar timpu-mi va deschide ochii
Si-mi va inchide ranile adanci.
Tot el la intrebari imi va raspunde
Si voi afla ce imi ascunde.

Doar timpul poate sa renasca
Ce-n timp s-a risipit sau a murit,
El poate vietii sa vorbeasca
Sau poate tace pana la sfarsit.

Fuiorul lui se scurge-ncet
Impletind o plasa-n jurul meu
Si ma imbraca-ntr-un vesmant
Prin care sa respir si eu.

Multe-mi ia si multe imi adduce,
Doar timpul stie cum si cat
De grea-i povara ce-o pot duce
Pe al meu spate garbovit.

Garbovit de timpul aspru petrecut
Si arcuit de biciul zilelor nefaste,
Pot spune insa ca timp am avut
Sa le traiesc s-apoi sa uit de toate.

Doar timpul pare a-mi fi prieten
Dar, si dusman necrutator,
Nu-l pot indeparta, nici sa-l apropii
Sunt prinsa-n firul din fuior.


$

Niciun comentariu: