vineri, 30 mai 2008

DA-MI SUFLETU-NAPOI

Autor : LIVIA BATAIOSU

Da-mi sufletu-napoi, iubire.
Ia-mi vazul ochilor in locul lui.
Caci fara suflet n-am traire,
Da-mi sufletul, ca-n mine nu-i.

Tu dragoste mi l-ai rapit
Si m-ai lasat cu-n trup golit.
E gaunos ca lemnul sec,
Da-mi sufletul sa pot sa plec.
Tu vis frumos mi l-ai pierdut,
In zboruri line ingeresti.
Poate e-n stele ratacit,
Da-mi sufletul de ma iubesti.

Poate-i ascuns in picurii de ploaie,
Singur ratacind prin nori.
Da-mi sufletu-napoi, tu ploaie..
Si ia-mi auzu-n locul lui.

Da-mi sufletul, tu suflet care,
L-ai cucerit si l-ai iubit.
Da-i drumul inapoi sa zboare,
Sa fie liber, fericit.

S-alerge singur ca la inceput,
In vise si pe cerul plin de nori.
Sa zboare catre stele aprinse,
Da-i drumu-n picurii de ploi.

Mi-ai luat sufletul si m-ai ucis,
Caci fara el eu nu am vis.
Da-mi sufletul si-l voi darui,
Celor care -l vor iubi si pretui.

Niciun comentariu: