sâmbătă, 30 august 2008

DIN GEANA ZORILOR

Autor: LIVIA B.

Din geana zorilor am rupt o stea
Inlacrimata-n roua de tristetea noptii,
O tin in palma, e surata mea
Ce-mi este calauza pe drumul greu al vietii.

Vesmantul cerului de neagra catifea
Il impartim cand visul ma cuprinde,
Ma vad zburand, ma vad o stea
Dar, far' de lacrimi suferinde.

Nu-s singura, nici trista si nici abatuta
Cand lacu-mi canta clipocind,
Cand licuricii ma incanta
Cu dansul lor zburdalnic, chicotind.

Pasesc pe vant, ma legan pe luceferi,
Matasea norilor mi-o fac culcus,
Ori spumeg marea ori opresc
Valul urias din al sau urcus.

Lucesc in paru-mi picuri albi de roua,
Cuprinsa-n salba stelelor, cununa,
Zambesc cand mandra Luna Noua
Imi sta alaturi tinandu-ma de mana...

Din geana noptii am rupt visul
Ce dainuie pana in zori,
Cand soarele m-arunca in abisul
Zilelor pustii si tristelor cantari....

Niciun comentariu: