vineri, 6 iunie 2008

MATZA ALINTATA

Autor:LIVIA BATAIOSU
Sunt o matza ciufulita
Si sunt tare fericita,
Zece gheme am de ata
Caci, stapanul ma rasfata.

Sunt un matz cam pirpiriu,
Blana mi-e spre maroniu,
Miorlai si dau cu labuta
Si imi spal de zor blanita.

Ma alint pe canapea
Si ma joc cu ciucurasii,
Stapanul de m-o vedea,
Un pupic o vrea sa-mi dea.

Si clipesc mai des din gene,
Ca asa sunt mai frumoasa,
Parca-s puiul printre pene,
Sunt stapana-n toata casa.

Fac si sotii toata ziua,
Miorlai, topai si ma zbengui,
Sunt o matza fericita,
Rasfatata si iubita.

Miaun si ma pisicesc,
Zgarii tare si zambesc,
Vreau sa fiu mereu privita,
Sufar rau de pisicita.

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu mare mi-ar fi mirarea, ca peste cativa ani, sa aud aceasta poezie recitata la serbari de catre copii de gradinita... asemeni poeziilor pentru copii scrise de elena farago.. aveti poezii minunate, care incanta sufletul...

LIVIA BATAIOSU spunea...

Multumesc delia pentru apreciere

Anonim spunea...

cda